Doprava
Název | Cena za přepravu | Destinace |
---|---|---|
PPL | 119 Kč (zdarma od 2.000 Kč) | Česká republika |
PPL | 264 Kč (zdarma od 2.000 Kč) | Slovensko |
PPL Parcel Shop | 99 Kč (zdarma od 2.000 Kč) | Česká republika |
Zásilkovna | 119 Kč (zdarma od 2.000 Kč) | Česká republika |
Zásilkovna | 222 Kč (zdarma od 2.000 Kč) | Slovensko |
Česká republika |
-
DODACÍ PODMÍNKY
- Objednané zboží do 8:30 předáváme vybranému dopravci následující pracovní den. Chlazené zboží odesíláme v termoobalu,s chladícím materiálem ,vždy od pondělí do středy /Česká republika/a /Slovenská republika/ abychom zaručili nejkratší dobu dodání.Rozvozy po Praze ZDARMA,dodáváme po telefonické domluvě se zákazníkem.Po obdržení objednávky o víkendu:,zásilku předáme dopravci vždy v pondělí,nebo v úterý (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!!).
- Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet, nebo následující den.
- Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme, a domluvíme si další postup-vrácení peněz, nebo výměnu zboží za podobné zboží.
-
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
- Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup. Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
- Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
- Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
-
Způsob platby
Kartou online
- Platba kartou online je jedna z nejpohodlnějších a nejrychlejších platebních metod. Uhrazení objednávek probíhá přes zabezpečnou platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.
- ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Dobírka
- Uhradit objednávku dobírkou je jednou z možností, jak mít zboží co nejrychleji doma. U kurýrů PPL můžete platit platební kartou.
Bankovním převodem
- Objednávku můžete uhradit také bankovním převodem na náš účet. Číslo účtu obdržíte emailem spolu s potvrzením objednávky. Zboží bude připraveno k vyzvednutí nebo expedováno až po připsání platby na náš účet.
Platební metoda platímPak
Platební metoda PlatímPak je poskytována společností Raiffeisenbank a.s., Hvězdova 1716/2b, 140
78 Praha 4, IČO 49240901, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp.
zn. B 2051 („Banka“).
Platební metoda spočívá v uhrazení kupní ceny Zboží Zákazníkem a případných nákladů na
pojištění, dopravu Zboží tak, že Banka poskytne Zákazníkovi pro tento účel na základě Smlouvy o
poskytnutí služby PlatímPak odloženou platbu a finanční prostředky převede přímo na účet
Obchodníka.
V případě, že Zákazník využije službu PlatímPak nabízenou Obchodníkem a poskytovanou Bankou,
je Zákazník povinen odloženou platbu ve výši kupní ceny Zboží a případných nákladů na pojištění,
dopravu Zboží uhradit Bance ve lhůtě splatnosti v souladu s Obchodními podmínkami služby
PlatímPak.
Zákazník uzavírá s Bankou Smlouvu o poskytnutí služby PlatímPak, přičemž nedílnou součástí této
Smlouvy jsou Obchodní podmínky služby PlatímPak. Volbou služby PlatímPak Zákazník vyjadřuje
souhlas s Obchodními podmínkami služby PlatímPak.
Zákazník bere na vědomí, že Banka zpracovává jeho osobní údaje způsobem popsaným v
Memorandu o zpracování osobních údajů Klientů banky, jehož aktuální verze se nachází na
www.rb.cz.